Emprenedor, tens una idea?

T’acompanyem en el teu camí
d’emprenedor a empresari.

Emprenedor, tens una idea?

T’acompanyem en el teu camí d’emprenedor a empresari.

Si tens una idea de negoci però tens dubtes sobre com crear l’empresa, a Àbac Assessors t’ajudarem.

Gestoria i assessorament laboral: confecció de nòmines, pagues extres i altres liquidacions.

PAE: Condicions especials o gratuites per alta Autònom i constitució societats.

Assessorament en confecció i presentació de contractes de treball.

Els PAE som centres homologats pel Ministeri d’indústria, Comerç i Turisme i hem signat un conveni d’actuació amb la Direcció General d’Indústria i de la Petita i Mitjana Empresa.

Comptabilitat autònoms

Tindràs la teva assessoria al mòbil. Accediràs al portal quan i des d’on vulguis. Servei 24/7 a un click.

Com podem ajudar-te?

Els serveis PAE (Punt d’Atenció a l’Emprenedor), tenim una doble missió:

Valoració i viabilitat del negoci

Ens encarreguem de facilitar la creació de noves empreses i el seu desenvolupament, mitjançant la prestació de serveis d’informació, tramitació de documentació, assessoria, formació i recolzament al finançament empresarial (Pla d’empresa o negoci, les necessitats financeres del projecte, etc.).

Recolzats en el CIRCE

(Centre d’Informació i Xarxa de Creació d’Empreses), realitzem la tramitació per a la constitució de l’empresa en format Autònom o com a Societat Limitada, mitjançant el sistema de tramitació telemàtica DUE (Document Únic Electrònic). 

El servei de l’ALTA d’autònom i la CONSTITUCIÓ de la societat (amb estatuts CIRCE), el proporcionem de forma GRATUÏTA

25% de descompte durant els 2 primers anys de vida de l’empresa, en els serveis fiscals i comptables d’assessoria/gestoria recurrent.

El servei de l’ALTA d’autònom i la CONSTITUCIÓ de la societat (amb estatuts CIRCE), el proporcionem de forma GRATUÏTA

25% de descompte durant els 2 primers anys de vida de l’empresa, en els serveis fiscals i comptables d’assessoria/gestoria recurrent.

Vull crear un negoci, per on començo?

Serveis legals i administratius per crear i gestionar una empresa

Àbac Assessors, a més d’assessorar i donar suport en la confecció del pla d’empresa i/o negoci, estem especialitzats en la gestió i assessorament en serveis legals i administratius.

Serveis legals i administratius per crear i gestionar una empresa

Àbac Assessors, a més d’assessorar i donar suport en la confecció del pla d’empresa i/o negoci, estem especialitzats en la gestió i assessorament en serveis legals i administratius.

Aspectes legals a tenir en compte per a crear un negoci

Forma jurídica, autònom o societat?

T’informem sobre les diferents opcions, sigui com a autònom persona física, o com a societat:

  • Societat Limitada Nova Empresa (SLNE)
  • Societat Responsabilitat Limitada (SRL)
  • Societat Limitades de Formació Successiva (SLFS)
  • Societat Civil Privada (SCP)
  • Comunitats de Bens (CB)

Analitzem les responsabilitats patrimonials i necessitats de finançament. A més, en casos de socis al 50/50, t’ajudem a interpretar la diferència entre implicació i compromís i, si és necessari un pacte de socis, o no.

Alta d’activitat fiscal i Alta a la Seguretat Social

– Alta epígraf fiscal i cens d’empresaris, identificant el règim de IVA, amb operacions interiors o intracomunitàries, el règim de IRPF o Impost sobre Societats.

– Alta autònoms o autònom societari, alta obligatòria SI o NO, Cost d’Alta d’autònoms, Tarifa Plana, codi CNAE. 

Llicència d’activitat

– Tràmit, realitzat a l’ajuntament per a l’obertura d’activitats, a través del qual s’ha d’obtenir la llicència comercial, llicència d’obres (si cal), compatibilitat urbanística, etc.

– Les ordenances municipals de cada ajuntament (mesures antiincendi, accessibilitat, sòls contaminats, etc), solen ser diferents, i normalment, ha de ser un enginyer/a especialista, qui ho ha de gestionar.

Registre de patents i marques

– Si el negoci depèn estratègicament d’una idea revolucionaria, d’un producte nou o simplement d’una forma de fer diferent, cal pensar si és necessari protegir-lo mitjançant el registre d’una marca o producte, i en quins àmbits: nacional, comunitari o internacional.

– En cas de ser afirmatiu, s’haurà de procedir a la sol·licitud del registre en qüestió, pagar les taxes nacionals o comunitàries, a l’espera de que arribi la concessió.

Protecció de dades personals i Llei de serveis de la societat d’informació i Comerç Electrònic (LSSI-CE)

– Totes les empreses de la Unió Europea estan sotmeses al nou Reglament General Europeu de Protecció de Dades (RGPD) i les empreses espanyoles, a més, a la també nova Llei de Protecció de Dades i Garanties de Drets Digitals (LOPDGDD).

– A més, totes les empreses que disposin de serveis digitals, com pàgines web i/o botigues online i/o comerç electrònic, també han de vetllar pel correcte compliment de la LSSI-CE.

Necessites assessorament legal?

Tràmits per obrir un negoci o constituir una empresa

Amb el nostre servei de gestoria realitzem tots els tràmits necessaris per la constitució de la SL o fer l’alta d’autònom. Ho fem amb el sistema Pae Electrónico del Circe o, en el cas de constitucions més complexes, mitjançant els sistemes tradicionals d’estatuts NO estàndards o Pactes de Socis.

Alta d’autònom IMMEDIATA i alta de la SL en 48/72 hores (escollint un nom disponible de la bossa de denominacions del RM Central)

Consulta els nostres preus especials (o gratuïts) per altes d’autònoms i constitució de societats

Altres aspectes administratius que has de conèixer per encetar un negoci

A més de tots els aspectes anteriorment mencionats, des d’Àbac t’informem, t’ajudem i et donem suport en els aspectes administratius, tals com:

  • La factura (i altres documents com pressupost, oferta, albarà, comanda, etc).
  • Els Llibres Registre i Comptabilitat.
  • T’oferim un programa de facturació senzill i intuïtiu en el nostre portal 24/7, i podràs fer i enviar les teves factures als teus clients de forma automàtica, i disposaras, en temps real, de tota la informació necessària per gestionar el teu negoci.
  • Outsourcing administratiu: externalització dels processos de facturació, comptabilitat i gestió de tresoreria (cobraments i pagaments). Disposem de professionals altament qualificats i les eines adients per fer fàcil la teva administració.
  • Ens convertim, en el teu despatx professional de confiança, t’assessorem en tots els aspectes legals i, si ho prefereixes, t’ajudem o et gestionem la teva administració i comptabilitat.

Necessites assessorament administratiu?

Aspectes legals a tenir en compte per a crear un negoci

Forma jurídica, autònom o societat?

T’informem sobre les diferents opcions, sigui com a autònom persona física, o com a societat:

  • Societat Limitada Nova Empresa (SLNE)
  • Societat Responsabilitat Limitada (SRL)
  • Societat Limitades de Formació Successiva (SLFS)
  • Societat Civil Privada (SCP)
  • Comunitats de Bens (CB)

Analitzem les responsabilitats patrimonials i necessitats de finançament. A més, en casos de socis al 50/50, t’ajudem a interpretar la diferència entre implicació i compromís i, si és necessari un pacte de socis, o no.

Alta d’activitat fiscal i Alta a la Seguretat Social

– Alta epígraf fiscal i cens d’empresaris, identificant el règim de IVA, amb operacions interiors o intracomunitàries, el règim de IRPF o Impost sobre Societats.

– Alta autònoms o autònom societari, alta obligatòria SI o NO, Cost d’Alta d’autònoms, Tarifa Plana, codi CNAE. 

Llicència d’activitat

– Tràmit, realitzat a l’ajuntament per a l’obertura d’activitats, a través del qual s’ha d’obtenir la llicència comercial, llicència d’obres (si cal), compatibilitat urbanística, etc.

– Les ordenances municipals de cada ajuntament (mesures antiincendi, accessibilitat, sòls contaminats, etc), solen ser diferents, i normalment, ha de ser un enginyer/a especialista, qui ho ha de gestionar.

Registre de patents i marques

– Si el negoci depèn estratègicament d’una idea revolucionaria, d’un producte nou o simplement d’una forma de fer diferent, cal pensar si és necessari protegir-lo mitjançant el registre d’una marca o producte, i en quins àmbits: nacional, comunitari o internacional.

– En cas de ser afirmatiu, s’haurà de procedir a la sol·licitud del registre en qüestió, pagar les taxes nacionals o comunitàries, a l’espera de que arribi la concessió.

Protecció de dades personals i Llei de serveis de la societat d’informació i Comerç Electrònic (LSSI-CE)

– Totes les empreses de la Unió Europea estan sotmeses al nou Reglament General Europeu de Protecció de Dades (RGPD) i les empreses espanyoles, a més, a la també nova Llei de Protecció de Dades i Garanties de Drets Digitals (LOPDGDD).

– A més, totes les empreses que disposin de serveis digitals, com pàgines web i/o botigues online i/o comerç electrònic, també han de vetllar pel correcte compliment de la LSSI-CE.

Necessites assessorament legal?

Tràmits per obrir un negoci o constituir una empresa

Amb el nostre servei de gestoria realitzem tots els tràmits necessaris per la constitució de la SL o fer l’alta d’autònom. Ho fem amb el sistema Pae Electrónico del Circe o, en el cas de constitucions més complexes, mitjançant els sistemes tradicionals d’estatuts NO estàndards o Pactes de Socis.

Alta d’autònom IMMEDIATA i alta de la SL en 48/72 hores (escollint un nom disponible de la bossa de denominacions del RM Central)

Altres aspectes administratius que has de conèixer per encetar un negoci

A més de tots els aspectes anteriorment mencionats, des d’Àbac t’informem, t’ajudem i et donem suport en els aspectes administratius, tals com:

  • La factura (i altres documents com pressupost, oferta, albarà, comanda, etc).
  • Els Llibres Registre i Comptabilitat.
  • T’oferim un programa de facturació senzill i intuïtiu en el nostre portal 24/7, i podràs fer i enviar les teves factures als teus clients de forma automàtica, i disposaras, en temps real, de tota la informació necessària per gestionar el teu negoci.
  • Outsourcing administratiu: externalització dels processos de facturació, comptabilitat i gestió de tresoreria (cobraments i pagaments). Disposem de professionals altament qualificats i les eines adients per fer fàcil la teva administració.
  • Ens convertim, en el teu despatx professional de confiança, t’assessorem en tots els aspectes legals i, si ho prefereixes, t’ajudem o et gestionem la teva administració i comptabilitat.

Necessites assessorament administratiu?

T’acompanyem en el llançament del teu negoci

Dedica’t al teu negoci i nosaltres et gestionem, els aspectes legals i la teva administració.

Assessorament gratuït en la tria de la forma jurídica del teu negoci, consulta el nostre post

L’oferta inclou 2 sessions d’1,5 hora o 2 hores cada una

Del llibre “Cómo elegir bien a tu asesor fiscal, contable o laboral”

publicat pel Centro de Innovación de Despachos Profesionales:

A. Descarregat l’article escrit pel nostre director Àlex Martínez, titulat “Punto de atención al emprendedor: de emprendedor a empresario”.

B. Solicita’ns una visita gratuïta i t’obsequiarem amb un exemplar del llibre

I si necessites un espai de treball:

HUB Terrassa i Àbac Assessors

Coworking , gestoria/assessoria i PAE tot alhora. 
Serveis legals i d’administració

Últims articles del blog sobre punt PAE

Tens alguna idea de negoci?

Avis Legal

Troba’ns a Terrassa

Àbac Assessors

Nou espai per l’assessorament empresarial i l’emprenedoria

Troba’ns a Barcelona

Àbac Assessors

Carrer Pujades 51-55, 3er 1ra 
Districte 22@ (Barcelona)

En Àbac som especialistes en

Emprenedoria

CIRCE-Punt PAE i promotor del HUB Terrassa. Acompanyem a emprenedors que volen convertir-se en nous empresaris.

Empresa familiar

Som especialistes en el canvi generacional de l’empresa familiar. Reestructuracions, holdings, protocol familiar i pacte de socis.

Tecnologia = oportunitats

La connectivitat és la revolució digital. Integració i sincronització dels processos entre el client i l’assessor, compartint tasques i responsabilitats. Portal client