Aconsegueix el teu
certificat digital en 24 h

Assessorament en confecció i presentació de contractes de treball.

Estalvia’t les cues d’Hisenda, Seguretat Social o Correus.

Tramitem el certificat digital en 5 minuts. Sense gestions interminables

Firmes digitals per a empreses, persones físiques, entitats sense personalitat jurídica (associacions, comunitats de propietaris, etc).

Servei de reestructuracions i concursal.

Som Punt de Verificació Presencial de FIRMA PROFESIONAL (Prestador de serveis electrònics de confiança qualificat de firma electrònica)

Per a què serveix el certificat digital?

Un certificat digital és un document electrònic emès per un prestador de Serveis de Confiança que et permet identificar-te, firmar documents i fer tràmits online totalment segurs i amb totes les garanties legals.

Tenir un certificat digital et permet realitzar tràmits legals de forma automàtica i accedir de fàcilment i de manera segura a informació personal.

T’estalvia temps, desplaçaments i costos.

El certificat digital et permet:

  • Signar contractes i formularis oficials
  • Firma eletrònica de documents
  • Presentació i l’iquidació d’impostos
  • Tràmits per la sol·licitud de subvencions
  • Fer tràmit d’Hisenda, de la seguretat social o de l’Ajuntament
  • Consulta de multes de trànsit

  • Autoritzar tràmits legals i processos corporatiu
  • Obtenir beques d’estudi
  • Demanar la prestació de maternitat o paternitat
  • Accedir a la vida laboral o a la seguretat social
  • Consultes i inscripcions al padró municipal
  • Presentar recursos i reclamacions
  • Consulta d’assignació de col·legis electorals

 

COBERTURA LEGAL

Tos els nostres certificats compleixen amb tots els requisits jurídics i aporten cobertura legal

24h abac assessors

AGILITAT

Agilitza tots els tràmits recurrents. Estalvia temps i dienrs en desplaçaments i gestions.

TIC's, propietat industrial i protecció de dades.

SEGURETAT

Aconsegueix un sistema de signatura 100% segur i homolgat en l’àmbit europeu

Com obtenir el certificat digital?

Omple el formulari
o truca’ns al 93 736 98 60

Suport gerencial a autònoms i societats.

Et citarem a les nostres oficines

Comptabilitat societats: confecció i/o revisió-repàs comptable.

Comprovarem la documentació que aportis

En 24 hores podràs descarregar-te el teu certificat digital.

Vull aconseguir el meu certificat digital en 24 hores

Per què demanar el certificat a Àbac Assesors?

Perquè som un Punt de Verificació Presencial (PVP) de certificats digitals.

  • Formem part de la xarxa nacional de centres autoritzats de Firma Profesional per a la tramitació de Certificats Digitals qualificats i homologats en l’àmbit europeu.
  • Perquè farem tots els tràmits en menys de 24h (en dies laborables). 
    1. Et citarem
    2. farem les comprovacions necessàries de la documentació presentada
    3. sol·licitarem el teu certificat de forma telemàtica
    4. rebràs directament al teu correu l’accés per descarregar-te el certificat
    5. podràs utilitzar-lo a qualsevol plataforma digital

Què és exactament el certificat digital?

El certificat digital és un document digital que et permet identificar davant de tercers, signar documentació o realitzar tràmits online amb l’administració de forma segura i amb plenes garanties legals. 

Els certificats digitals els expedeix una autoritat de certificació i són una declaració electrónica que vincula les dades de validació d’una firma amb una persona i garanteixen la identitat del signant, la integritat del document signat i identifiquen al signant del document. 

Els certificats digitals estan sotmeses a una Política de Signatura que garanteix la seguretat jurídica de les transaccions electròniques.

Són firmes de llarga durada,  fins a 5 anys, que incorporen: validació en origen, segell de temps i possibilitat de múltiples signants. 

Tots els formats de signatura són vàlids per a aplicacions escriptori i web.

Quins tipus de certificats emetem?

  1. Certificats digitals per a particulars
  2. Certificats digitals per a representants legals entre els que distingim:
    • Administrador societat mercantil
    • Representant legal societat mercantil (apoderats etc)
    • Representant de:
      • Comunitat de propietaris 
      • Comunitat de béns
      • Entitats sense ànim de lucre
      • Etc.

 

 

Vols rebre el teu certificat en 24 hores?

Omple el formulari i et direm quina documentació necessitarem

Comptabilitat societats: confecció i/o revisió-repàs comptable.

Et citarem en menys de 24h per comprovar la teva documentació i signar la sol·licitud

 

En 24h  podràs descarregar-te el teu certificat electrònic  

Avis Legal

Troba’ns a Terrassa

Àbac Assessors

Nou espai per l’assessorament empresarial i l’emprenedoria

Troba’ns a Barcelona

Àbac Assessors

Carrer Pujades 51-55, 3er 1ra 
Districte 22@ (Barcelona)

En Àbac somos especialistas en

Emprenedoría

CIRCE-Punt PAE y promotor del HUB Terrassa. Acompañamos a emprendedores que quieren convertirse en nuevos empresarios.

Empresa familiar

Somos especialistas en el cambio generacional de la empresa familiar. Reestructuraciones, holdings, protocolo familiar y pactos de socios.

Tecnología = oportunidades

Integración y sincronización de los procesos entre el cliente y el asesor, compartiendo tareas y responsabilidades mediante el portal del cliente