Servei Laboral

El nostre departament Laboral et proporciona l’assessorament i la gestió directa de l’Administració de Personal i el suport en la gestió de les Relacions Laborals en gestió diària del teu negoci o activitat, a més de tot l’assessorament jurídic i l’assistència lletrada necessària.

    Administració de Personal:

    A banda de la confecció de totes les obligacions periódiques i recurrents (nòmines, contractes, etc), com a serveis complementaris o de suport a la teva administració de personal, confeccionem:

    • el fitxer de la remesa bancària de nòmines
    • enviament directe de les nòmines als treballadors (e-mail)
    • resums de costos per centre de treball, departament i/o secció

    El Portal del Treballador

    El servei d’administració de personal era tots els nostres clients, i sense cost afegit, el proporcionem amb el Portal Laboral i del Treballador, que permet la connectivitat i una gestió molt més fluida i eficient, entre el CLIENT, els TREBALLADORS, i l’assessoria.

    El portal del treballador permet: 

    • Tenir informació i visualització permanent de costos de treballadors, nòmines, contractes i impostos.
    • Sistema de gestió d’altes i baixes de treballadors, comunicació d’incidències salarials.
    • Ja no has d’enviar les nòmines al teu treballador, quan tu les has validat, ell es descarrega les nòmines, certificats de renda, etc.
    • NOVETAT: Integra el requisit legal del control horari. Els teus treballadors poden fitxar pel portal amb el seu mòbil.

    El Portal del Treballador, està pensat especialment per entorns MULTI, multi empresa, multi centres, multi departaments, …, demana’ns més informació

    Si necessites suport en l’administració del personal, contacta’ns

    Suport a la Gestió de les Relacions Laborals:

    Com a suport a la tasca de recursos humans (o relacions laborals) que es realitza a l’empresa, el nostre equip d’especialistes us pot oferir:

     

    • Suport en la gestió de riscos laborals: control i seguiment de l’activitat preventiva, gestió de les revisions mèdiques, formació als treballadors en riscos laborals, etc.
    • Suport en la gestió de les relacions laborals: planificació del calendari laboral, establiment de polítiques retributives, retribució flexible, observatori salarial per la presa de decisions, anàlisi de retribucions per expedients d’operacions vinculades, etc.
    Servei jurídic mercantil.

    Assessorament i direcció jurídica

    El nostre equip d’advocats s’encarrega de:

    • L’assistència i representació en tots els processos judicials, Inspecció de Treball, Conciliacions i Mediacions
    • Estudiar, confeccionar i tramitar acomiadaments individiuals o col·lectius (ERO’s, ERTO’s), expedients disciplianris, etc.
    • Regulacions contractuals especials o NO estàndards (alts directius, representació comercial, exclusivitat, no concurrència).
    • Auditories laborals, protocols de confidencialitat, protocols actuació davant les noves tecnologies, regulació del teletreball.
    Servei jurídic mercantil.

    Gestoria i assessorament laboral

    Nòmines

    Confecció de nòmines, pagues extres i altres liquidacions.  Resums de nòmina, confecció de certificats de renda i atur, fitxer de remesa bancaria. Assessorament  i aplicació de conveni col·lectiu

    Seguretat social

    Gestió d’assegurances socials, altes i baixes. Tramitació de partes IT i accidents de treball. Ajornaments, subvencions i bonificacions, Servei SEDESS (notificacions electròniques obligatòries de la Seguretat Social)

    Contractes

    Assessorament recurrent i confecció i presentació de contractes de treball, prorrogues, modificacions jornada i altres. Clàusules a mida i protocols de contractació corporatius

    Assessorament jurídic laboral

    Assessorament laboral NO contenciós, acomiadaments, inspecció de treball, ERO’s, contractes d’Alta direcció i direcció i assistència lletrada contenciosa davant Magistratura

    T’assessorem en les gestions de les relacions laborals sense compromís

    CONTACTA AMB NOSALTRES
    Omple el següent formulari o contacta’ns al mail abac@abac.cat o al 93 736 98 60 i explica’ns com podem ajudar-te en la gestió laboral de la teva empresa

    #EstemPerTu per #AcompanyarTe

    24h abac assessors

    Deixa'ns les teves dades i et contactarem en 24h