Servei Laboral
El nostre departament Laboral et proporciona l’assessorament i la gestió directa de l’Administració de Personal i el suport en la gestió de les Relacions Laborals en gestió diària del teu negoci o activitat, a més de tot l’assessorament jurídic i l’assistència lletrada necessària.
Administració de Personal:
A banda de la confecció de totes les obligacions periòdiques i recurrents (nòmines, contractes, etc), com a serveis complementaris o de suport a la teva administració de personal, confeccionem:
- el fitxer de la remesa bancària de nòmines
- enviament directe de les nòmines als treballadors (e-mail)
- resums de costos per centre de treball, departament i/o secció
El Portal del Treballador
El servei d’administració de personal per a tots els nostres clients, i sense cost afegit, el proporcionem amb el Portal Laboral i del Treballador, que permet la connectivitat i una gestió molt més fluida i eficient, entre el CLIENT, els TREBALLADORS, i l’assessoria.
El portal del treballador permet:
- Tenir informació i visualització permanent de costos de treballadors, nòmines, contractes i impostos.
- Sistema de gestió d’altes i baixes de treballadors, comunicació d’incidències salarials.
- Ja no has d’enviar les nòmines al teu treballador, quan tu les has validat, ell es descarrega les nòmines, certificats de renda, etc.
- NOVETAT: Integra el requisit legal del control horari. Els teus treballadors poden fitxar pel portal amb el seu mòbil.
El Portal del Treballador, està pensat especialment per entorns MULTI, multi empresa, multi centres, multi departaments, …, demana’ns més informació
Si necessites suport en l’administració del personal, contacta’ns
Suport a la Gestió de les Relacions Laborals:
Com a suport a la tasca de recursos humans (o relacions laborals) que es realitza a l’empresa, el nostre equip d’especialistes us pot oferir:
- Suport en la gestió de riscos laborals: control i seguiment de l’activitat preventiva, gestió de les revisions mèdiques, formació als treballadors en riscos laborals, etc.
- Suport en la gestió de les relacions laborals: planificació del calendari laboral, establiment de polítiques retributives, retribució flexible, observatori salarial per la presa de decisions, anàlisi de retribucions per expedients d’operacions vinculades, etc.
Assessorament i direcció jurídica
El nostre equip d’advocats s’encarrega de:
- L’assistència i representació en tots els processos judicials, Inspecció de Treball, Conciliacions i Mediacions
- Estudiar, confeccionar i tramitar acomiadaments individuals o col·lectius (ERO’s, ERTO’s), expedients disciplinaris, etc.
- Regulacions contractuals especials o NO estàndards (alts directius, representació comercial, exclusivitat, no concurrència).
- Auditories laborals, protocols de confidencialitat, protocols actuació davant les noves tecnologies, regulació del teletreball.
Gestoria i assessorament laboral
Nòmines
Confecció de nòmines, pagues extres i altres liquidacions. Resums de nòmina, confecció de certificats de renda i atur, fitxer de remesa bancària. Assessorament i aplicació de conveni col·lectiu
Seguretat social
Contractes
Assessorament jurídic laboral
T’assessorem en les gestions de les relacions laborals sense compromís
Contacta amb nosaltres
Omple el següent formulari o contacta’ns al mail abac@abac.cat o al 93 736 98 60 i explica’ns les teves necessitats, proporcionem l’assessorament legal i suport en tot allò que necessitis.