Estalvia’t les cues d’Hisenda, Seguretat Social o Correus.
Tramitem el certificat digital en 5 minuts. Sense gestions interminables
Firmes digitals per a empreses, persones físiques, entitats sense personalitat jurídica (associacions, comunitats de propietaris, etc).
Som Punt de Verificació Presencial de FIRMA PROFESIONAL (Prestador de serveis electrònics de confiança qualificat de firma electrònica)
Per a què serveix el certificat digital?
Un certificat digital és un document electrònic emès per un prestador de Serveis de Confiança que et permet identificar-te, firmar documents i fer tràmits online totalment segurs i amb totes les garanties legals.
Tenir un certificat digital et permet realitzar tràmits legals de forma automàtica i accedir de fàcilment i de manera segura a informació personal.
T’estalvia temps, desplaçaments i costos.
El certificat digital et permet:
- Signar contractes i formularis oficials
- Firma eletrònica de documents
- Presentació i l’iquidació d’impostos
- Tràmits per la sol·licitud de subvencions
- Fer tràmit d’Hisenda, de la seguretat social o de l’Ajuntament
- Consulta de multes de trànsit
- Autoritzar tràmits legals i processos corporatiu
- Obtenir beques d’estudi
- Demanar la prestació de maternitat o paternitat
- Accedir a la vida laboral o a la seguretat social
- Consultes i inscripcions al padró municipal
- Presentar recursos i reclamacions
- Consulta d’assignació de col·legis electorals
COBERTURA LEGAL
Tos els nostres certificats compleixen amb tots els requisits jurídics i aporten cobertura legal
AGILITAT
Agilitza tots els tràmits recurrents. Estalvia temps i dienrs en desplaçaments i gestions.
SEGURETAT
Aconsegueix un sistema de signatura 100% segur i homolgat en l’àmbit europeu
Com obtenir el certificat digital?
Omple el formulari
o truca’ns al 93 736 98 60
Et citarem a les nostres oficines
Comprovarem la documentació que aportis
En 24 hores podràs descarregar-te el teu certificat digital.
CERTIFICAT PERSONA FÍSICA
(IVA inclòs)- Certificat vàlid per un any
- Un any extra són 20€
CERTIFICAT DE REPRESENTANT o DE PERSONA JURÍDICA o ENTITAT SENSE ÀNIM DE LUCRE
(IVA inclòs)- Certificat vàlid per un any
- Un any extra són 50€
Vull aconseguir el meu certificat digital en 24 hores
Per què demanar el certificat a Àbac Assesors?
Perquè som un Punt de Verificació Presencial (PVP) de certificats digitals.
- Formem part de la xarxa nacional de centres autoritzats de Firma Profesional per a la tramitació de Certificats Digitals qualificats i homologats en l’àmbit europeu.
- Perquè farem tots els tràmits en menys de 24h (en dies laborables).
- Et citarem
- Farem les comprovacions necessàries de la documentació presentada
- Sol·licitarem el teu certificat de forma telemàtica
- Rebràs directament al teu correu l’accés per descarregar-te el certificat
- Podràs utilitzar-lo a qualsevol plataforma digital
Què és exactament el certificat digital?
El certificat digital és un document digital que et permet identificar davant de tercers, signar documentació o realitzar tràmits online amb l’administració de forma segura i amb plenes garanties legals.
Els certificats digitals els expedeix una autoritat de certificació i són una declaració electrónica que vincula les dades de validació d’una firma amb una persona i garanteixen la identitat del signant, la integritat del document signat i identifiquen al signant del document.
Els certificats digitals estan sotmeses a una Política de Signatura que garanteix la seguretat jurídica de les transaccions electròniques.
Són firmes de llarga durada, fins a 5 anys, que incorporen: validació en origen, segell de temps i possibilitat de múltiples signants.
Tots els formats de signatura són vàlids per a aplicacions escriptori i web.
Quins tipus de certificats emetem?
- Certificats digitals per a particulars
- Certificats digitals per a representants legals entre els que distingim:
- Administrador societat mercantil
- Representant legal societat mercantil (apoderats etc)
- Representant de:
- Comunitat de propietaris
- Comunitat de béns
- Entitats sense ànim de lucre
- Etc.
Vols rebre el teu certificat en 24 hores?
Omple el formulari i et direm quina documentació necessitarem
Et citarem en menys de 24h per comprovar la teva documentació i signar la sol·licitud
En 24h podràs descarregar-te el teu certificat electrònic
Troba'ns a Terrassa
Av. Jaume I, 95 1r. 08226 Terrassa
Àbac Assessors
A Àbac som especialistes en
Emprenedoria
CIRCE-Punt PAE i promotor de HUB Terrassa. Acompanyem a emprenedors que volen convertir-se en nous empresaris.
Empresa familiar
Som especialistes en el canvi generacional de l'empresa familiar. Reestructuracions, holdings, protocol familiar i pactes de socis.
Tecnologia = oportunitats
La connectivitat és la revolució digital. Integració i sincronització dels processos entre el client i l'assessor, compartint tasques i responsabilitats mitjançant el portal del client