Accedeix a la teva àrea de client

Autònom, emprenedor, PIME,
descobreix la teva assessoria de confiança

Àbac, la teva assessoria
empresarial digitalitzada

Presentem un nou format d’assessoria híbrid que combina el servei personal d’un equip d’assessors de proximitat amb els avantatges d’un servei d’assessoria online amb el portal del client, una plataforma digital de gestió fiscal, comptable i laboral.

Els teus assessors personals, de proximitat i confiança

Som els teus col·laboradors

Som els teus col·laboradors

Oferim un servei de gestió continu i ens comprometem a conèixer el teu negoci a fons per a assessorar-te millor.

Estem molt a prop teu

Estem molt a prop teu

Tens un assessor amb total disponibilitat per visites o vídeo-conferència. Mai treballant a distància, hem estat tant a prop.

Confiança i professionalitat

Confiança i professionalitat

Assessoria amb 25 anys d’experiència i amb una valoració molt positiva dels nostres clients.

Servei i preus a mida

Servei i preus a mida

Ajustem servei i preus a la teva forma de treballar, a les necessitats i mida del teu negoci.

Beneficis del Portal del Client, la teva assessoria digital

Comptabilitat societats: confecció i/o revisió-repàs comptable.

Informació a temps real

Tota la teva informació amb total transparència i actualitzada a temps real.

Propietat industrial

Més proactivitat

Comunicació amb el teu assessor amb missatges i alertes personalitzades. Sistema 100% segur i fiable.

Comptabilitat autònoms

Servei 24/7 a un click

Accedeix al portal quan vulguis i des d’on vulguis. La teva assessoria al mòbil.

Control de gestió i seguiment de l'activitat de l'empresa.

Indicadors de gestió

Accés immediat a la informació necessària per millorar la teva gestió: anàlisi resultats, repositori documental, KPI’s, etc.

Comptabilitat autònoms: confecció dels registres obligatoris.

Autonomia per crear documents

Fes pressupostos, albarans i factures, envia’ls als clients i ja els tens a comptabilitat.

Comptabilitat autònoms: confecció dels registres obligatoris.

Facturador online

Sistema fàcil i online. Oblida’t de les plantilles d’excel, dels seus problemes i del seguiment d’enumeracions.

Si t’interessa saber més sobre qui som i com treballem, deixa’ns el teu telèfon

Què permet fer el Portal del Client?

Software de facturació

  • Amb el facturador del portal, fes els teus pressupostos i factures, envia’ls als clients i, al moment, ja estan a comptabilitat. 
  • Sistema digital àgil, ràpid i intuïtiu per generar pressupostos, albarans i factures. Oblida’t de les plantilles excel.
  • Sistema segur que evita errors en clients, dates i numeracions, .., estaràs tranquil amb Hisenda.
  • Incorpora la e-factura per facturar a les administracions.
  • Comptabilització i visualització per part del teu assessor en temps real.

Portal Fiscal i Financer

  • Informació a temps real d’ingressos i despeses, detall de l’IVA i retencions del trimestre a pagar.
  • Pots analitzar tota la informació fiscal, així com balanç i compte de resultats per mesos i comparatiu, llibres registres, extracte comptable de clients i proveïdors.
  • Detall de cobraments i pagaments pendents.
  • Seguiment constant que permet anticipar-te i evitar sorpreses en el pagament d’impostos.

    Portal laboral i del treballador

    • Informació i visualització permanent de costos de treballadors, nòmines, contractes i impostos.
    • Sistema de gestió d’altes i baixes de treballadors, comunicació d’incidències salarials.
    • Portal del treballador: Ja no has d’enviar les nòmines al teu treballador, quan tu les has validat, ell es descarrega les nòmines, certificats de renda, etc.
    • NOVETAT: Integra el requisit legal del control horari. Els teus treballadors poden fitxar pel portal amb el seu mòbil.

      Gestió Documental

       

          • Tota la documentació de la teva empresa organitzada i centralitzada al portal.
          • Factures emeses i rebudes, impostos, contractes, escriptures, i tot allò que hi vulguis penjar. Eliminem el paper i els mails.
      Estalvia costos

      Estalvia costos

      Millorant la logística entre client i despatx, podem assolir estalvis importants en la quota (5 ..10 …15%).

      Portal del client

      Portal del client

      És més que un programa informàtic, serà la nostra eina de comunicació, simple, àgil, oberta 24/7 i 100% segura. 
      T’acompanyem

      T’acompanyem

      D’emprenedor a empresari, t’acompanyem en totes les etapes del teu negoci.

      Facturador

      Facturador

      El sistema de facturació que estaves esperant, semiautomàtic, fàcil, ràpid i segur

      Per a qui treballem

      Àbac Assesssors - Especialistes en el canvi generacional de l'empresa familiar.

      PETITES I MITJANES EMPRESES

      majoritàriament dels Vallesos
      i la província de Barcelona, però recorda, mai treballant a distància, hem estat tant a prop.

      EMPRENEDORS

      Com a PAE privat, a Terrassa, som líders en número d’expedients d’alta d’autònoms i creació de SL.

      Testimonials

      HEMPLIFE DISTRIBUCIONES, SL

      ABAC ha sido la solución a todos mis problemas con mi empresa. Antes de conocerlos me había sentido perdido y ninguna gestoría atendía correctamente todas mis demandas. Ahora todo es mucho más fácil. Sin duda son unos grandes profesionales. ABAC soluciona rápidamente todos mis trámites con las administraciones, Hacienda, Seguridad Social…. Además ponen a mi disposición todas las herramientas que necesito para poder hacer mi gestión empresarial. Mis ventas están aumentando y veo un horizonte próspero y abundante junto a ellos.

      Raúl Barba

      123 Sonar

      Àbac és sinònim de professionalitat i facilitat. Resolen les situacions de manera eficient i sempre amb actitud proactiva. Treballar amb Àbac és tenir un aliat i un membre integrat a l’equip, disposat a ajudar en tot el que calgui.

      Júlia i Urko

      Manirol Coverings SL

      Àbac Assessors m’ha acompanyat en tot el meu viatge empresarial, des d’els meus inicis com a autònoma, fins ara que tinc una SL amb la que estic venent els meus productes a tota la UE. El que més valoro d’ells, és la seva capacitat d’adaptació a les meves necessitats, i la seva experiència a l’hora de gestionar situacions difícils. En definitiva, em sento molt ben acompanyada.

      Sabrina Manieri

      Confien en nosaltres

      Som més que una Gestoria,
      som una Assessoria de Proximitat que aprofitem tots els avantatges de les eines digitals

      Si necessites més informació omple el formulari i un assessor et trucarà en menys de 24h*

      *Servei disponible en dies laborables

      Formulari de contacte

      9 + 13 =