Requerim persona jove i dinàmica, que estigui interessada en desenvolupar una part de la seva carrera professional al departament Fiscal i Comptable de l’assessoria ÀBAC ASSESSORS, i a més, participant activament com a consultor, en els projectes d’emprenedoria que es plantegen i desenvolupen al coworking HUB TERRASSA (Servei Punt PAE).

Les tasques principals seran:

  • Gestionar les comptabilitats i les declaracions tributàries d’una cartera de clients (autònoms i societats)
  • Donar suport al soci-director del despatx en les tasques d’assessorament i consultoria pròpies del servei Punt PAE.
  • Atenció i contesta a requeriments d’Hisenda, confecció i presentació d’ajornaments, etc

Descripció del lloc de treball i responsabilitats:

  • Professional responsable de la comptabilitat d’una cartera de clients de l’assessoria, i responsable de la gestió, confecció i presentació de les declaracions trimestrals i anuals d’impostos i Comptes Anuals dels mateixos.
  • Donar suport i col·laborar en el seguiment i manteniment de continguts pel web i Xarxes Socials del despatx.
  • Auxiliar administratiu/va al seu càrrec.

Es requereix:

  • Experiència mínima 3 anys en gestoria, assessoria/despatx professional i/o auditoria en els àmbits de la tributació, fiscalitat i comptabilitat.
  • Estudis mínims: Cicle formatiu Grau Superior o Estudis superiors de: ADE, Economia, Comptabilitat i Finances, Gestió i Administració Pública, Dret, …, etc.
  • Persona comunicativa amb bona visió i actitud comercial
  • Coneixement programes com Contaplus, SAGE 50, SAGE despatxos o SAGE Murano
  • Català, castellà i anglès avançat
  • Vehicle propi

Es valorarà especialment:

  • Coneixements i experiència suficient per gestionar i/o col·laborar en la campanya de Renda i Patrimoni.
  • Coneixement de programes gestors documentals i de comptabilització automàtica
  • Experiència demostrable en Règim ISS Consolidat (Liquidació Model 220)
  • Expertesa i domini del IVA (fiscalitat del comerç electrònic, regles de localització, operacions triangulars, etc)

S’ofereix:

  • Flexibilitat horària
  • Menjador office a les instal·lacions
  • Pla de carrera professional
  • Segons vàlua i experiència del candidat/a, la remuneració inicial serà 21.000 / 24.000€ bruts/any. Possibilitat de retribució superior en el cas que el candidat/a aporti coneixements i experiència demostrable en els aspectes descrits com a especialment valorables.

Interessats enviar CV a alex@abac.cat amb carta de presentació.

Compartiu si algun contacte vostre pot estar interessat.

Els currículums s’incorporaran a un fitxer i es tractaran conforme a la LOPD i el seu reglament europeu.

Open chat
¿Et podem ajudar?