Els teus assessors personals, de proximitat i confiança
Som els teus col·laboradors
Oferim un servei de gestió continu i ens comprometem a conèixer el teu negoci a fons per a assessorar-te millor.
Estem molt a prop teu
Tens un assessor amb total disponibilitat per visites o vídeoconferència. Mai treballant a distància, hem estat tan a prop.
Confiança i professionalitat
Assessoria amb 25 anys d’experiència i amb una valoració molt positiva dels nostres clients.
Servei i preus a mida
Ajustem servei i preus a la teva forma de treballar, a les necessitats i mida del teu negoci.
Beneficis del Portal del Client, la teva assessoria digital
Informació a temps real
Tota la teva informació amb total transparència i actualitzada a temps real.
Més proactivitat
Comunicació amb el teu assessor amb missatges i alertes personalitzades. Sistema 100% segur i fiable.
Servei 24/7 a un click
Accedeix al portal quan vulguis i des d’on vulguis. La teva assessoria al mòbil.
Indicadors de gestió
Accés immediat a la informació necessària per millorar la teva gestió: anàlisi resultats, repositori documental, KPI’s, etc.
Autonomia per crear documents
Fes pressupostos, albarans i factures, envia’ls als clients i ja els tens a comptabilitat.
Facturador online
Sistema fàcil i online. Oblida’t de les plantilles d’excel, dels seus problemes i del seguiment d’enumeracions.
Si t’interessa saber més sobre qui som i com treballem, deixa’ns el teu telèfon
Què permet fer el Portal del Client?
Software de facturació
- Amb el facturador del portal, fes els teus pressupostos i factures, envia’ls als clients i, al moment, ja estan a comptabilitat.
- Sistema digital àgil, ràpid i intuïtiu per generar pressupostos, albarans i factures. Oblida’t de les plantilles excel.
- Sistema segur que evita errors en clients, dates i numeracions, .., estaràs tranquil amb Hisenda.
- Incorpora la e-factura per facturar a les administracions.
- Comptabilització i visualització per part del teu assessor en temps real.
Portal Fiscal i Financer
- Informació a temps real d’ingressos i despeses, detall de l’IVA i retencions del trimestre a pagar.
- Pots analitzar tota la informació fiscal, així com balanç i compte de resultats per mesos i comparatiu, llibres registres, extracte comptable de clients i proveïdors.
- Detall de cobraments i pagaments pendents.
- Seguiment constant que permet anticipar-te i evitar sorpreses en el pagament d’impostos.
Portal laboral i del treballador
- Informació i visualització permanent de costos de treballadors, nòmines, contractes i impostos.
- Sistema de gestió d’altes i baixes de treballadors, comunicació d’incidències salarials.
- Portal del treballador: Ja no has d’enviar les nòmines al teu treballador, quan tu les has validat, ell es descarrega les nòmines, certificats de renda, etc.
- NOVETAT: Integra el requisit legal del control horari. Els teus treballadors poden fitxar pel portal amb el seu mòbil.
Gestió Documental
- Tota la documentació de la teva empresa organitzada i centralitzada al portal.
- Factures emeses i rebudes, impostos, contractes, escriptures, i tot allò que hi vulguis penjar. Eliminem el paper i els mails.
Estalvia costos
Millorant la logística entre client i despatx, podem assolir estalvis importants en la quota (5 ..10 …15%).
Portal del client
T’acompanyem
D’emprenedor a empresari, t’acompanyem en totes les etapes del teu negoci.
Facturador
Per a qui treballem
Testimonials
Confien en nosaltres
som una Assessoria de Proximitat que aprofitem tots els avantatges de les eines digitals
Si necessites més informació omple el formulari i un assessor et trucarà en menys de 24h*
*Servei disponible en dies laborables
Omple el següent formulari o contacta’ns al mail abac@abac.cat o al 93 736 98 60 i explica’ns les teves necessitats, proporcionem l’assessorament legal i suport en tot allò que necessitis.