TRANSFORMACIÓ DIGITAL: Servei fiscal-comptable recurrent online, amb gestió i assessorament a distància

El nostre departament fiscal i comptable et proporciona l’assessorament i acompanyament en la gestió diària del teu negoci.

Ho fem, principalment en un entorn col.laboratiu i d’integració tecnològica entre el CLIENT i l’assessoria.

Practiquem la transformació digital, et proporcionem accés al Portal del Client, que es convertirà en la nostra eina de comunicació online,  amb accés 24/7 els 365 dies de l’any, i podràs:

  • Deixar (o pujar amb el mòbil) els teus documents i comprovants per la gestió comptable (factures de vendes, compres i despeses) que nosaltres necessitem per confeccionar la teva comptabilitat.
  • Deixar els teus registres excels o similars.
  • Veure la teva comptabilitat en temps real, i podràs consultar i baixar-te:
    • El teu balanç i compte de resultats.
    • Import d’iva a pagar a la propera declaració.
    • Detall dels teus ingressos i despeses i resultat de la teva activitat.
    • Sumes i Saldos i majors del teus comptes de clients i proveïdors
    • Registres d’IVA repercutit i suportat
    • Les teves declaracions tributàries d’impostos (IVA’s,IRPF, Impost Societats, etc.).
  • Tenir accés al programa de facturació per PIMES i autònoms, perquè puguis confeccionar i enviar als teus clients, les teves factures de vendes/ingressos.
  • Si tens treballadors, pots accedir a les seves nòmines i resums de costos, i si vols, pots donar-los-hi perquè se les descarreguin ells directament.
  • Si vols, també ho pots utilitzar com a gestor documental, on podem penjar les teves escriptures i altres documents que consideris adients.

Si tens unes necessitats administratiu-comptables superiors, et donem accés remot al nostre programari SAGE Despachos , amb el que podràs gestionar albarans, factures, remeses, cartera cobraments i pagaments, posició de tresoreria, comptabilitat analítica, bussines intelligence, entre altres.

La crisis sanitària del COVID-19, ens obliga a estar confinats, només es “salven” els serveis essencials, entre d’altres, els nostres serveis de gestoria i assessoria empresarial.

Per aquest mateix motiu, és important disposar de tecnologies que permetin realitzar la feina del dia a dia, amb les màximes garanties de qualitat i professionalitat, tant pels que fem la feina en representació del CLIENT,  com pel mateix CLIENT si li estalviem viatges i maldecaps amb la gestió de la seva comptabilitat i gestió d’impostos.

ÀBAC Assessors, ja fa anys que destaca per la seva transformació digital. Fa temps que tenim el nostre servidor allotjat al núvol, i fa temps també, que treballem en remot amb molts dels nostres clients, tinguin el programari que tinguin, només han d’estar connectats.

Practiquem i potenciem els serveis online, a distància, o tecnològicament avançats, ara bé, tinguem present que online, no és sinònim de LOW COST.

Pots consultar els detalls del nostre servei fiscal i comptable i exemples de tarifes al nostre web.

Evidentment el fet de no poder treballar des del despatx a causa del confinament, és motiu d’incomoditats, però les nostres “simples” incomoditats, per molts d’altres, són barreres autènticament infranquejables.

Evidentment cada PIME o autònom és un món, i no hi ha dos casos iguals. Per això, cada situació particular requereix una adaptació individual.

Si desitges més informació sobre el servei d’assessoria Online o especials COVID19, que oferim a pimes i autònoms, o necessites gestionar alguna situació puntual, contacta amb nosaltres o truca’ns al 937369860

#EstemPerTu x #AcompanyarTE